Eίναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα λειτουργίας ενός εικονικού 3d εκθετηρίου
Στο εικονικό εκθετήριο περιλαμβάνονται περίπτερα εκθετών που αποτελούν χώρους στους οποίους ο κάθε εκθέτης μπορεί να παρέχει on-line πληροφόρηση και διαδραστική επικοινωνία με έναν καινοτόμο και αποτελεσματικό τρόπο
Ο κάθε εκθέτης μπορεί να σχεδιάσει και να διαμορφώσει το δικό του εικονικό περίπτερο με άμεσο και εύκολο τρόπο και να αναρτήσει σε αυτό οπτικοακουστικό και προωθητικό υλικό
Στο εικονικό περίπτερο που μπορεί να λειτουργεί 24/7 συμμετέχουν on-line οι εκπρόσωποι του ως εικονικές φιγούρες (avatars)
Οι επισκέπτες μπορούν μέσα από τον υπολογιστή ή το κινητό τους να εισέλθουν στο περίπτερο και να επικοινωνήσουν με τους εκπροσώπους του εκθέτη και να λάβουν με άμεσο τρόπο κάθε πληροφορία, με τρόπο ανάλογα αποτελεσματικό
Το ΕΒΕΑ αποφάσισε τη δημιουργία του εικονικού εκθετηρίου για να δημιουργήσει ένα νέο κανάλι άμεσης και συστηματικής ψηφιακής επικοινωνίας για τα μέλη του, ιδίως για αυτά τα οποία στηρίζουν τις B2B πωλήσεις τους μέσω της συμμετοχής τους σε εκθέσεις στην Ελλάδα και διεθνώς
Η πρώτη λειτουργία του AthEns VtradE είναι πιλοτική και θα συμμετέχουν σε αυτό 200 εκθέτες με εξαγωγική δραστηριότητα κατά προτεραιότητα
Σε επόμενο στάδιο θα επεκταθεί σε περισσότερους κλάδους και με ανοικτή συμμετοχή εφόσον κριθεί χρήσιμο και απαραίτητο
Το ΕΒΕΑ θα στηρίξει την από κοινού προβολή των μελών του μέσω του AthEns VtradE με διεθνή ψηφιακή επικοινωνία προς τους υποψήφιους διεθνείς και εγχώριους δυνητικούς πελάτες
Καλύπτεται το κενό επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει η αδυναμία διοργάνωσης εμπορικών κλαδικών εκθέσεων
Με οικονομικό και άμεσο τρόπο ο εκθέτης μπορεί να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με τους πελάτες του, χωρίς να μετακίνηση, χωρίς συνωστισμούς και χωρίς φυσική επαφή
Η άμεση δυνατότητα ενσωμάτωσης του εικονικού εκθετηρίου στο web site ή στο e-shop του, δεν ακυρώνει τον κόπο και την προσπάθεια που θα γίνει:
Tο AthEns VtradE αισιοδοξεί ότι θα καλύψει το κενό που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αλλά ότι και μετά από αυτήν, θα αποτελεί συμπληρωματικό κανάλι επικοινωνίας για την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών που απαιτούν ζωντανή διαδραστική επικοινωνία μεταξύ πωλητή και αγοραστή
Το ΕΒΕΑ αναλαμβάνει το κόστος συμμετοχής 200 εκθετών στο πρώτο εικονικό εκθετήριο. Για τεχνική υποστήριξη, όπως για τη διαμόρφωση και στήσιμο του περιπτέρου και περαιτέρω υπηρεσίες, όπως γραφιστικά, το ΕΒΕΑ θα κατευθύνει τους εκθέτες στους ανάλογους συνεργάτες επί πληρωμή.
Δωρεάν είσοδος σε όλους τους επισκέπτες.
15 Οκτωβρίου, 2020.
30 Νοεμβρίου, 2020.
H περιήγηση στην έκθεση μπορεί να γίνει μέσω υπολογιστή, κινητού, ταμπλετ και VR γυαλιών μέσα από έναν συνήθη web browser και αποτελεί μια καινοτόμο ψηφιακή διαδραστική εμπειρία. Το προσωπικό του εκθέτη στο περίπτερο επικοινωνεί με τον πλέον άμεσο και διαδραστικό τρόπο με τους επισκέπτες και μπορεί να τους παρέχει με χρήση των ψηφιακών μέσων που αξιοποιεί η πλατφόρμα όλες τις πληροφορίες και την ενημέρωση που θα ζητήσουν.